Snelle levering. Doen wat er is afgesproken.Robert – Amersfoort
Terug

Als eigenaar van een webshop ben je continu bezig met, hoe kan de shop nog beter? Waar hebben mensen behoefte aan? Wat mis ik nog en waarom winkel ik juist altijd bij die ene shop? Dat zijn vragen die je natuurlijk ook bezig moeten houden. Alles veranderd om ons heen in zo’n razend tempo en zo zeker ook de behoeften van klanten. Dus we moeten vooruit blijven denken.

En wat ik zelf een tijdje terug vond is dat onze shop nog wel wat meer persoonlijk mag worden. We zijn natuurlijk een webshop en de meeste klanten zullen we nooit persoonlijk zien. Maar we werken bij ons wel gewoon met mensen.
En anders dan bij een winkel heb je bij ons eigenlijk geen contact met ze. En ik dacht waarom eigenlijk niet? Eigenlijk is het toch ook best leuk als je vaste klant bij ons bent om iets meer te weten te komen van de mensen die er werken. Net zoals wij het ook altijd leuk te vinden iets meer van onze klanten te horen. Dus de komende tijd zullen er een keer wat foto’s gemaakt worden en op de site komen zodat jullie nog een beter beeld krijgen van wie wij zijn. Wie diegene is die jullie vlees inpakt, de biefstuk snijdt of de gehaktbal rolt 😉.
Persoonlijk, open en transparant dat willen we graag zijn.

Vandaar dat ik nu eens iets meer over Paul wilde schrijven. Voor diegene die Paul niet kennen (en dat kunnen er nooit veel zijn volgens mij). Paul is voor mij echt de motor van ons bedrijf.
Hij stuurt het team op de werkvloer aan, zit dag en nacht achter de laptop. Mailtjes beantwoorden. Boekhouding, social media. Vult voorraden aan. Is altijd bezig met nieuwe producten. Bezorgd zelf ook nog pakketjes. Doet nog veel meer. En daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor de inkoop. En juist de inkoop wilde ik nu even verder uitlichten. Want dat is misschien nog wel het allerbelangrijkste stukje van zijn drukke baan. Want onze inkoop zorgt voor de constante kwaliteit. Nu al meer dan 1500 recensies en ik wilde zeggen met een 9,2 gemiddeld. Maar op dit moment is het zelfs 9,3 dus dat is super. En daar zijn we zo trots op. Maar doen we ook alles voor. Sterker nog Paul kan nog steeds ziek zijn van een slechte recensie. En ik denk juist dat dat ook zijn grote kracht is. Afspraken nakomen en zorgen dat mensen tevreden zijn.
En dat weten onze leveranciers ook. Wij stellen hoge eisen omdat onze klanten dat ook doen. En dat is goed en houdt iedereen scherp. En natuurlijk kan er wel eens een minder stukje tussenzitten. Het blijft levend materiaal. Maar we hebben in de loop der jaren wel de ervaring opgedaan om het kaf van het koren te scheiden. En dat doet Paul. Zit ondertussen nu ook al meer dan 20 jaar in het vlees. En weet precies waar hij wat moet halen en wanneer iemand een goede leverancier is. En minstens net zo belangrijk, wanneer hij afscheid moet nemen. En dat zorgt ervoor dat we zo hard groeien en zulke goede en leuke recensies krijgen.
En omdat ik toch al van plan was om jullie de komende tijd meer kennis te laten maken met onze mensen was dit meteen een mooie aftrap om Paul uit te roepen tot de spreekwoordelijke “medewerker van de maand” 😉!

Claus
Mede-oprichter BBQuality
claus@bbquality.nl