Meedenken, snelle levering en niet geheel onbelangrijk smaakvolle producten.Remco – Oss
Terug

Veelgestelde vragen

Bij BBQuality krijgen we vaak dezelfde vragen. Vandaar dat we een lijstje hebben gemaakt met de meest gestelde vragen. Staat je vraag hier nu nog niet bij dan kan je hem stellen op info@bbquality.nl.

– Wordt alles bevroren geleverd of vers?

Alle producten worden bevroren geleverd.

– Welke tht moet ik aanhouden op het etiket?

We verzenden alles bevroren dus moet je de tht datum van -18 graden aanhouden. De tht datum van +4 geldt als inpakdatum van het vlees.

– Hoe kan ik het beste mijn vlees ontdooien?

Het beste is om het vlees een dag van tevoren in de koelkast te leggen op een bordje. Heb je nu minder tijd kan het ook in een schaaltje met koud water.

– Wat als mijn pakket een dag vertraagd is?

Helaas komt het ooit voor dat een pakket een dag vertraagd is. Dit is echter geen probleem voor de houdbaarheid van het vlees. Op elk depot van onze vervoerder staat een diepvries. En zodra een pakket niet geleverd kan worden gaat het direct de diepvries in om de houdbaarheid te garanderen.

– Kan ik het vlees nog invriezen als het (gedeeltelijk) ontdooid is?

Als het vlees nog onder de 7 graden is (kip 4 graden) is het geen probleem het opnieuw in te vriezen. Wij vriezen alles dagvers in. 

– Mijn vlees is niet meer vacuümverpakt, wat nu?

Elk stuk vlees wat in de doos gaat is vacuüm verpakt. Alleen kan een verpakking soms tijdens transport los raken. Dit is geen probleem voor de kwaliteit. Zorg alleen dat het product binnen 2 weken gegeten wordt.

– Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

De pakketten worden om 13.00u. opgehaald bij ons voor levering dezelfde avond. Dan gaan ze naar het depot en na het scannen van de pakketten ontvang je een melding van de vervoerder en kan je je pakket volgen door middel van een Track & Trace code. Dit is vaak tussen 15.00u en 16.00u

– Kan ik de dozen teruggeven aan de chauffeur?

De dozen kunnen niet teruggegeven worden aan de chauffeur. Wel kun je de dozen naar ons terug sturen in ruil voor shoptegoed. Hoe dat precies werkt lees je hier.

– Er is iets uitverkocht, wanneer wordt dat weer aangevuld?

Wij vullen onze voorraden dagelijks aan. Dus de meeste producten zijn nooit lang uitverkocht. 

– Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

Nee momenteel niet. Dit moet met PostNL en zij kunnen niet de gewenste levertijd garanderen.