Het vlees is heerlijk, de prijs is prima en de service uitstekend!Robin – Utrecht
Terug

Veelgestelde vragen

Bij BBQuality krijgen we vaak dezelfde vragen. Vandaar dat we een lijstje hebben gemaakt met de meest gestelde vragen. Staat je vraag hier nu nog niet bij dan kan je hem stellen op info@bbquality.nl.

– Wordt alles bevroren geleverd of vers?

Alle producten worden bevroren geleverd.

– Welke tht moet ik aanhouden op het etiket?

We verzenden alles bevroren dus moet je de tht datum van -18 graden aanhouden. De tht datum van +4 geldt als inpakdatum van het vlees.

– Hoe kan ik het beste mijn vlees ontdooien?

Het beste is om het vlees een dag van tevoren in de koelkast te leggen op een bordje. Heb je nu minder tijd kan het ook in een schaaltje met koud water.

– Wat als mijn pakket een dag vertraagd is?

Helaas komt het ooit voor dat een pakket een dag vertraagd is. Dit is echter geen probleem voor de houdbaarheid van het vlees. Wij verpakken het met voldoende ijs waardoor het vlees nog in goede conditie bij je aankomt.

– Kan ik het vlees nog invriezen als het (gedeeltelijk) ontdooid is?

Als het vlees nog onder de 7 graden is (kip 4 graden) is het geen probleem het opnieuw in te vriezen. Wij vriezen alles dagvers in. 

– Mijn vlees is niet meer vacuumverpakt, wat nu?

Elk stuk vlees wat in de doos gaat is vacuum verpakt. Alleen kan een verpakking soms tijdens transport los raken. Dit is geen probleem voor de kwaliteit. Zorg alleen dat het product binnen 2 weken gegeten is.

– Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

De pakketten worden om 13.00u. opgehaald bij ons voor levering dezelfde avond. Dan gaan ze naar het depot en na het scannen van de pakketten ontvang je de Track & Trace code meestal tussen 16.00u. en 17.00u. 

– Kan ik de dozen teruggeven aan de chauffeur?

De dozen kunnen niet teruggegeven worden aan de chauffeur. Wel kun je de dozen naar ons terug sturen in ruil voor shoptegoed. Hoe dat precies werkt lees je hier.

– Leveren jullie ook in België?

We leveren in België. Dit gaat mee met PostNL en op korte termijn ook met onze eigen avondleveringen.

– Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

Ja dat kan ook. Alleen moet je dat wel apart aangeven bij de opmerkingen in de winkelmand. Dit gaat met ander transport dan met onze avondleveringen.