Snel, correct en korte lijnen.Jules – Macharen
Terug
Claus en Paul BBQuality

Persoonlijke benadering vinden wij belangrijk

Toen we startten met onze webshop in Juni zeiden we al tegen elkaar dat niet alleen de kwaliteit van ons vlees belangrijk zou worden om van BBQuality een succes te maken, maar dat service en een persoonlijke benadering minstens zo belangrijk zou zijn. Na 5 maanden actieve verkoop mogen we zeker concluderen dat onze klanten dit waarderen. Natuurlijk gaat het weleens mis wanneer je net gestart bent, dat is niet erg, als je het maar netjes oplost!

Onze klanten aan het woord

Regelmatig krijgen wij mails van onze klanten die ons laten weten wat ze van ons vlees vonden en hoe de levering is verlopen. Bij ons geen noreply e-mail adres bij onze bevestigingsmail, maar een alwaysreply wat ons betreft. Wij spreken graag persoonlijk met onze klanten. Niet alleen via mail, maar ook per telefoon, via facebook óf via twitter. Afgelopen maanden zijn er zelfs al veel klanten bij ons verzendadres in Lith langs gekomen om te kijken hoe wij het vlees verwerken. De koffie of een lekker biertje staan altijd klaar wat ons betreft en iedereen is welkom om een kijkje te komen nemen in de BBQuality-keuken.

Enkele leuke (anonieme) reacties van onze klanten willen we jullie natuurlijk niet onthouden.

“Vorige week vrijdag is mijn pakket met vlees binnengekomen. Zeer netjes verpakt moet ik zeggen. Ik heb zaterdag op zondag van de 2 verse butts, pulled pork gemaakt. Top kwaliteit voor een mooie prijs! Een van de beste Pulled Pork die ik tot nu toe heb gemaakt. Voorheen altijd de procureurs van de Makro gehad, maar deze komen er nu niet meer in. Gisteravond de 2 eendenborsten bereidt samen met 2 vrienden. Ook deze waren heerlijk. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen. Keep on the good work!”

Foutje moet kunnen

Een foutje kan gemaakt worden. Wij proberen er in ieder geval altijd voor te zorgen dat klanten van BBQuality tevreden zijn en blijven. Daarom vonden we onderstaande mail ook zo leuk.

 “Ik heb de bestelling afgelopen vrijdag ontvangen!
Het vlees was magnifiek! We hoefden weinig te trimmen. De smaak en sappigheid van het vlees was erg goed!
Nogmaals bedankt voor het tegoedkomen van mijn eerste fout gelopen bestelling.We zullen zeker nogmaals bij BBQuality bestellen!”

 

 En na een fout tijdens het bezorgproces vonden we ook een goede oplossing voor deze klant.

 

“Wow, van je reactie wordt ik sprakeloos, dit is klantenbinding, helemaal top!
Van het weekend is de schouder al gegrild, samen met wat ribs en ik moet toegeven, de kwaliteit is geweldig.
Nu blijkt de service ook nog helemaal super te zijn.”

 

Naast onze passie voor vlees met kwaliteit en BBQ’en hebben we er dus een nieuwe passie bij. Ervoor zorgen dat onze klanten altijd tevreden zijn en dat het contact met onze klanten ook persoonlijk blijft. Hier krijgen wij energie van en zorgt ervoor dat wij met veel plezier ons vlees aan blijven bieden!

 

We willen via dit blog al onze klanten van het eerste uur bedanken voor jullie vertrouwen. Ook in de toekomst zullen wij dit waar blijven maken!

 

Groeten,
Paul & Claus