We krijgen veel vragen omtrent het bestellen en leveren van het vlees rond de kerstdagen. Vandaar dat we hier de meest gestelde vragen beantwoorden. Mocht jouw vraag er nu niet tussen staan kan je hem stellen via info@bbquality.nl of via onze app functie bij het contactformulier.

Hoe lang is het vlees houdbaar als het wordt bezorgd?

We verzenden het vlees altijd bevroren. Het vlees is minimaal een half jaar houdbaar in de vriezer als het wordt bezorgd. Dus je kan het op tijd binnen laten komen.

Wat als mijn pakket vertraging oploopt?

Tijdens de kerstdrukte kan het wel eens voorkomen dat je pakket een dag later bezorgd wordt dan verwacht. Voor de houdbaarheid van het vlees is dit echter geen probleem. De vervoerder draagt er zorg voor met extra vriezers op de depots dat je vlees ook bij vertraging goed gekoeld blijft. We werken dagvers en vacumeren al het vlees. Door deze manier van werken mag het vlees tot 4 graden nog opnieuw ingevroren worden. Vis mag echter niet ontdooien. Komt dit ontdooid binnen dan moet je het ons altijd laten weten.

Kan ik het vlees reserveren?

Het beste kan je het vlees bestellen en afrekenen. Dan is het gereserveerd en ben je er zeker van dat het niet uitverkocht is. Je kan nu al bestellen voor een levering in de toekomst.

Wat als een product uitverkocht is?

De meeste producten komen wel weer op voorraad maar we kunnen helaas niet alles meer bij bestellen. Ben dus op tijd met bestellen om teleurstellingen te voorkomen.